View Single Post
Kjempe bra at dere tar dette og kult at Kenneth er med!

Siste halvåret har jeg fulgt med på "narkotwitter". Jeg har insett at vi lever i naive godtroende lille Norge. Det er igjennomsyra korrupt hele sulamitten. Er skuffa av å innse hvor farlige de folka som er satt til å "beskytte" oss faktisk er. Det at de annser seg selv som jegere er jo bare helt hinsides.

Jeg håper denne skandalen kan få en positiv innvirkning på de neste veivalgene innen norsk ruspolitikk... Fyttifaen jeg har ikke nok ord for hvor lei meg jeg blir av å tenke på at jeg er redd for politiet bare fordi jeg velger å bruke en medisin som ikke er lovlig bare fordi den ikke kan kjemisk fremstilles og gror av seg selv og derav ikke kan patenteres. For en jævla byråkratisk måte å kjøre war on drugs på.

Selv har jeg prøvd utrolig mye forskjellige sterke medisiner som jeg har fått utskrevet for tilstanden min, disse medisinene har jeg enten hatt lite effekt av eller fått noen veldig alvorlige bivirkninger. Cannabis derimot kan jeg ha meget god effekt av, men det er faen meg nærmest umulig å få benyttet "tilbudet" om medisinsk cannabis her til lands. Ja det er "et tilbud om medisinsk cannabis" ish, men du må enten være steinrik eller ligge med MS for å få medisiner. Jeg kan heller ikke kjøpe medisinen min på gata fordi det blir feil type og derav feil effekt. Da klarer jeg ikke fungere optimalt og blir enten alt for stein eller stressa som faen. Skulle helst fått det igjennom legen min, men det har jeg ikke råd til fordi jeg er blandt de fattigste i distriktet. "gRaTiS hElsEVesEn I NORge"

Jeg prøver å dyrke medisinen min selv, men det er sketchy som faen for en ellers lovlydig borger. Det blir en angst faktor oppå alt annet og da blir det ikke til at jeg dyrker nok til å ha gjevn tilgang fordi selve prosessen for å få tak i medisinene mine også gjør meg syk.

Jeg skulle ønske jeg hadde mot nok til å flytte til et land hvor jeg kan få riktige medisiner og slippe å være redd for politiet. Da tror jeg at jeg ville fått et mye bedre og verdig liv, men prosessen å skulle flytte er en ganske stor påkjenning for en allerede haltende sjel...

Skal høre på dere fremover, vinden snur!!