View Single Post
Sitat av knert1 Vis innlegg
Kan gå på mye rart i et år uten å merke så mange negative bivirkninger, er gjerne ikke det første som melder seg. Men om det er kratom som er the shit burde du ha ordna det over grensa før universet gikk i 1000 biter og Norge stengte ned igjen. Men jeg tviler på at det er så vanskelig å få tak i. Når folk får tak i DMT fra Mexico så greier du kratom fra et av nabolandene?



Jeg veit ikke om du bor i nord eller sør av Norge jeg vel? Om du kjenner en liten sametass eller ikke? Hvorfor skulle jeg annta at noe mange har gjort plutselig skal være helt urealistisk for deg? Det er i hvert fall en effektiv måte å bli kvitt giftstoffene som kroppen vår ikke tåler, også kan du føle deg litt som Bear Grylls i samme slengen.

Ja, Muskimol er en antagonist til GABA-A reseptorene. Men hvis dette er eneste grunn til å skulle ha i deg rød flue sopp vil jeg heller vurdert en drink med fruen og flere hvite dager i mellom enn det kan høres ut som du har nå. Ikke vondt ment, men hvis kroppen din blir sliten av rus, så gi den en pause og spis heller kake
Vis hele sitatet...

Jeg er for engstelig for å våge det med bestilling av kratom i posten fra Sverige eller smugle det over grensa.


Ellers har jeg veldig respekt for halusinogene gaver naturen gir oss, så jeg ser det at til og med Amanita sikkert kan ha sine gode fordeler om den inntas med respekt og ikke minst forberedelser. Det er sikkert et poeng at en drink kansje gir bedre virkning.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
jeg tror amanita kan være en god kandidat, men du må nok bruke litt tid for å finne riktig dosering og passe på å dekarbe skikkelig ved koking med sitronsaft et sted mellom 1-5 gram kanskje
Vis hele sitatet...
Veldig interesant om det stemmer. Jeg har litt hjemme som venter på at jeg skal bli kjent med soppen når jeg føler meg klar.
Sist endret av aldarico; 18. desember 2021 kl. 02:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.