View Single Post
Vidarlo: " Det er whataboutism."
Det var da beleilig.
Vel, det er ikke whataboutism. Det er på sak, og svært aktuelt. Jeg prøvde å belyse at du har helt spesielle tolkninger av det Trump sier.
Ved å peke på noe Biden sa, og spørre deg hvordan det bør tolkes. I forhold.
Biden. Han som også var med i det presidentvalget denne tråden handler om.
Så, nei. Ikke whataboutism i det hele tatt.
Jeg tror, Vidarlo, at du leste og svarte på mitt innlegg ærlig, i god tro og så best du kunne, helt til du kom til det jeg spurte deg om
Biden, de venstreradikale opptøyene og Antifa.
Jeg tror dette gjorde din dobbeltenk så klart for deg at du bare kastet hendene i været, og "whataboutism."
Hvis vi kan vri ord på denne måten folk har vridd på Trumps ord vil jeg si vi at de mye mindre resusjsterke enn Trump bør passe veldig godt på hva de sier. Hvis de vil beholde sin twitterkonto. Sitt levebrød. Sin stand med sine naboer osv.
Så, ja, jeg vil gjerne at du svarer, Vidarlo.

Hva har Trump sagt de siste 4 årene som ikke media og de hysterisk politiske korrekte ikke har reist det røde flagget over? 90% av det han har sagt. Ganske sikkert.
Og hadde en av de mange og mangefasettede gruppene av Trump-tilhengere vært mer voldelig tidligere hadde vi nok fått anklagen om oppvigleri tidligere og kraftigere.
Men Trump-tilhengere har i stor grad og i alle fall relativt sett oppført seg fredelig. Gang på gang har Trumpere samlet seg og søppelkasser har ikke blitt satt fyr på, butikker ikke blitt ramponert, levebrød ikke tatt fra folk.
Veldig beklagelig at Charlottesville-idiotene gjorde dette. Og ingen andre enn de kunne heller ha gjort noe slik.