View Single Post
Sitat av subscribe Vis innlegg
Dette gikk forbi meg og, men det gjelder jo kun de ulovlige pistolene i kista. Den skarpladde hagla ved senga mente de var innafor da den var registrert? Dette er jo straffbart uansett person og omstendighet, og er det noen som absolutt ikke bør ha sånt ved senga, så er det en angivelig vettskremt ektemann som nylig har meldt kona kidnappet hos politiet.
Vis hele sitatet...
Forsto det sånn, det skurrer også veldig mtp skyteklubben og at han hadde ammunisjon for å skyte der. Jeg tenker at hvis denne anmeldelsen kan ha kommet nå i høst så har politiet har sett seg smålei på TH's oppførsel. At det er slutt på det som måtte være av godvilje. Vil ikke han så vil ikke de eller.


Sitat av _abc_ Vis innlegg
Tja om min kone hadde forsvunnet i det som fremstod som en kidnapping mot løsepengersak, da ser jeg ikke helt bort i fra at også jeg hadde blitt så nervøs at jeg hadde vurdert å skaffe våpen og ha ved sengen.
Vis hele sitatet...
De fleste i den sistuasjonen ville vel aldri klødd etter å komme hjem for å fortsette sove i samme seng med alarmen utkoblet med det første!

Sitat av _abc_ Vis innlegg
Seriøst, det er kanske greit å skille mellom hva som har skjedd før forsvinningen og etterpå? I norske hus og hjem er det jo ikke uhørt at det befinner seg feks arvevåpen som ikke er korrekt registrert. Såvidt jeg kan se er det lite i saken som tilsier at fru hagen er hagleskutt i sitt eget hjem, så å ta evt. våpen til inntekt for at hr hagen er en konedrapsmann føler jeg blir å strekke ting i lengste laget.
Vis hele sitatet...
Det er vel heller ikke spørsmålet her hvordan våpnene kan knyttes til drapet. Men at det nå er så mye som skurrer at det ikke er til å unngå å se på det som en del av helheten. Det sagt så er det også litt påfallende at dette kommer ut nå fra TH's advokat umiddelbart etter at det ble kjent at han samler på disse avisartiklene.

Jeg får det fortsatt ikke til å stemme hvordan han kan hatt hagla der for å beskytte seg i etterkant av kidnappingen all den tid han ikke bodde hjemme. Plasserte han hagla der den halvtimen han var hjemme og lette etter AE?

Ønsker likevel ikke å uttale seg om våpnene...

https://www.tv2.no/nyheter/11851025/
Sist endret av Dough; 21. desember 2020 kl. 12:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.