View Single Post
Sitat av fluxx Vis innlegg
Som håndtverker burde han elektrikeren være mer bevisst på å ta seg inn i andre sin bolig. Det er faktist utrolig frekt, og jeg skjønner godt at trådstarter er forbanna. Skulle filmet hendelsen, litt vanskelig å tenke på når du faktisk står der gjerne. Han fyren burde skamme seg. Er selv håndtverker og hadde aldri tatt meg inn uten godkjennelse fra beboer eller ved vaktmester tilstede (krisesituasjon fks).

Det der kunne du faktisk gått til media med. Lag så mye bråk du kan, det der er ikke greit.
Vis hele sitatet...
"Lag så mye bråk du kan" Vil du at menneskeheten skal stagnere?? Forstår du at samfunnet går rundt fordi vi er fryktelig mange mennesker som har gått sammen om å samarbeide? Elektrikeren gjorde et feilgrep, og vi kjenner ikke til hvordan trådstarter henvendte seg til hverken elektrikeren eller sjefen.

Det siste Norge trenger er USAs forferdelige filmekultur, der alle former for tvister og uenigheter skal filmes og deles.

Hva skulle den filmen gjort? Hadde jeg sett filmen hadde jeg tenkt "makan for en tafatt fyr som filmer en bortkommen elektriker. Hvilken høy hest er det han befinner seg på som tror noen har interesse av dette".

Hva skulle media gjort? Og hvilken interesse har media av dette?

Du er en løk as! Kom deg av den høye hesten din.