View Single Post
DiscoDingo
Lucy In The Sky's Avatar
Trådstarter
Sitat av brsbent Vis innlegg
Jøss. Du kan jo faen meg alt, du. Kjempe informativt og alt det der, men det er ikke heroin vi snakker om, er det? Blir mye ord for veldig lite, på en måte. Bra du kom deg ut av hasjhelvette, da.

Blir liksom så jævlig trivielt at noen er avhengig av cannabis. Cursed be the plant, for it helps me see!!

Syns det er merkelig hvordan folk i Norge syter over slikt, når det i statene (ikke verdens beste eksempel, men la gå) er mennesker som bruker hver dag, hele dagen, pga lidelser og annet ymse. Er det slik at man ikke blir avhengig og like fucka i hodet ved langvarig bruk hvis det er for legit medisinske årsaker man bruker? Explain, Orakel.

Som sagt, veldig informativt, da.
Vis hele sitatet...
Enser jeg hersketeknikker? Jeg er intet orakel. Bare en vanlig bruker akkurat som deg og alle andre her. Og jeg kan langt ifra alt. Hvem påstår det?
Hvem syter? Jeg skrev om min opplevele til de der ute som føler det på samme måte, og ønsker å høre hvordan jeg gjorde det. Hvordan Cannabis påvirker hver enkelt er og vil bli individuelt i likhet med bivirkninger når man kutter. Dette går heldigvis så klart mye raskere/enklere over enn la oss si, benzodiazepiner, men det er faktisk ikke "bare bare" for alle. Det kan til og med variere fra gang til gang (noe jeg har opplevd før). Denne tråden var ikke ment til å diskutere hvorvidt Cannabis ikke leder til noen form for problemer for enkeltindivider og deres konsum her som egentlig bare kan bruke Den store Cannabis-tråden, og herje rundt der.

Jeg har opplevd flere at tegnene på denne listen (i rundt tre-fire dager hvor det dabbet mer og mer av). http://mentalhealthdaily.com/2013/03...ay-experience/

Og selvfølgelig er det snakk om misbruk! Det er jo akkurat det. Mange ganger kan man lett falle i fellen ved å konsumere det oftere enn man burde av ulike årsaker, og da kan spiralen komme fort. Jeg er ikke en av menneskene som sitter på nettet og leter etter en diagnose på meg selv. Det er sikkert og visst. En annen ting jeg misliker sterkt er å kalle andre svake. Hva så om du ser problemet som lite eller stort? Hva andre opplever det som selv er faktisk det som er relevant. Ikke diskusjoner om hva/hvordan det er i statene, eller gud vet hva. Og paranoia? For noen muligens, absolutt. I mitt tilfelle, nei. Igjen, dette er helt og totalt individuelt. Les deg opp om hvorfor hvis du ikke allerede vet. Har forresten ei heller opplevd noen problemer med planten helt til nå, og man kan si trygt at det er godt over tre år siden jeg tok mitt første tekk. To, fem, tjue... det er ikke det som er temaet for denne tråden. Det verste jeg vet om er mennesker som innbitt nekter å se ting fra et annet perspektiv enn sitt eget selv om de mener at de er så utrolig reflekterte. Noen ganger lurer jeg på om enkelte går rundt og ser verden svart/hvitt gjennom briller med dugg. Jeg beklager om dette virker strengt, men når noen kommer her med slike innlegg, i en tråd som ikke er ment dette, og kaller andre svake? Samt mistroen til problemene deres? Det liker jeg lite.

Judaz: Godt innlegg, mann.
Sist endret av Lucy In The Sky; 20. april 2014 kl. 12:54.