View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei.
De siste årene har jeg fått noen psykiske plager som følger av en turbulent oppvekst.
Jeg fikk skrevet ut sobril og valium av legen, for å roe ned angsten når den var værst.
Jeg har forelsket meg i Lyrica, fordi den varer lenge og tar vekk det negative humøret mitt.

(Dette har jeg ikke fått av lege men har ubegrenset tilgang på alt av beroliggende dersom jeg vil) - av en privatperson.
Jeg blir pratsom og sosial..
Kombinerer man det med andre piller så booster jo lyrican det.
Jeg har ikke brukt piller hver dag, kanskje 3-4 ganger i mnd, av og til mer, av og til mindre i 1 års tid.
1 mnd har jeg kanskje ikke tatt så mye som ei pille engang...

I julen ble det litt mye amf, og litt vell mye piller. Husker svært lite av julen..
På nyåret tenkte jeg at jeg skulle være uten ei stund og tre dager etter jeg tok min siste lyrica så opplevde jeg søvnparalyse for første gang.
Jeg hadde det tre netter på rad og jeg har nå fått lakenskrekk for det der var JÆVLIG.
Depresjonen min er også sterkere enn før, sammen med skumle tanker.
Har hatt hallusinasjoner ved søvnparalysen i form av en stemme og musikk
Trodde et øyeblikk det hadde rabla helt for meg før jeg spurte pillefyren som forsyner meg om han hadde opplevd det før.
Han sa det kunne være absinenser.

Flere som har opplevd dette og bør jeg bare kjøre cold turkey her?
Jeg sover som sagt dårlig. Veksler mellom å svette/fryse. Blir fort sint og isolerer meg mer nå.
Har også en ekkel rar følelse inni meg som jeg ikke helt kan beskrive.. Føler jeg har sement inni meg, veldig tung i hele kroppen men føler også en overveldende tomhet.

Jo mer jeg skriver jo mer skjønner jeg at svaret er sikkert ja, det jeg opplever er abstinenser. Det hadde jeg aldri trodd skulle skje meg
Jeg så for meg at man måtte bruke det hver dag eller ihvertfall ukentlig for å være avhengi men man må vel ikke det da.