View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Utviklet panikkangst ved å røyke hasj på bøtte for å sove, etter å ha vært våken i 2-3 døgn på amfetamin. Nå kan denne panikken komme når som helst, om hjernen min tror jeg er i en farlig situasjon.

Redd for å møte kjentfolk på gata/i butikken, med tanke på å bli dømt, siden alle vet hva jeg har holdt på med. Ser på de hva de tenker, liksom.

På amfetamin holdt jeg på å skrape opp leggen min med en kniv, fordi jeg var overbevisst om at håret på leggene mine var marker som prøvde å krype ut av huden min. Omkring klokka 02:00 på natta samme dag så jeg to polakker som sto i en stige og malte nabohuset, noe min kompis avkreftet og fulgte opp med å spørre om det gikk bra med meg.

Ble drop-out fra høyere utdanning (selv om jeg hadde steinbra, om ikke de beste karakterene i klassen), på grunn av en som snitcha på meg. Ble møte og styr med ledelsen på skola.

... det som kanskje er verst, er tankekjøret som er der hele tida nå, som jeg er nykter. Klarer aldri å slutte å tenke på rus, selv om det er noen år siden jeg la alt på hylla.