View Single Post
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Vil du vite hemmeligheten? Til fullstendig fraværende sosial angst i enhver situasjon?

Dette er en oppskrift mange sverger til når det kommer til å ikke stresse i sosiale situasjoner. Er du heldig blir du også bare litt sosiopat, ikke fullstendig.

For mye Rivotril eller Xanor.
Stødige, jevne slurker av en ølboks.
Litt Amfetamin.

Alle som har truffet riktig på dosene med denne komboen vil nok være enig i at det er en effektiv angstfjerner.

Som oftest får det også helt forjævlig kjipe og kleine konsekvenser, når filteret ditt er fullstendig borte og du gir totalt faen i hva alle synes.

Å ha sosial angst eller være nervøs sosialt er til en viss grad en mekanisme som sørger for at vi mennesker oppfører oss ordentlig.
På denne komboen oppfører du deg ikke.

Og denne tilstanden av total mangel på skrupler varer gjerne fra et par dager til mange uker. Når man først er rusa på Rivo og Speed er det ingen sperrer i huet ditt som forteller deg at det ikke er lurt å ordne 50 gram Amfetamin og 10 glass Rivo til.
Heller ingen samvittighet som får deg til å la vær å dra hjem til foreldrene dine eller BESTEFORELDRENE til DAMA di og stjele alt du finner som enten er eller lett kan bli penger. Gjerne medisiner. Rusgivende såklart.

Så har du det gående.
Vis hele sitatet...
Syns det er smart det du skriver, jeg har tatt store mengder Xanor, Rivo med Amfetamin, til vanlig er jeg ikke særdeles kald eller uempatisk eller over manipulerende , men på den komboen så får jeg psykopatiske trekk, Egosentesisk , stjeler for å finansiere rusbruk, true fulle folk, når jeg er nøktern er jeg en god mann, og mange syns det, men mange liker meg ikke på den komboen, så ja rus gir psykopatiske trekk, eller semi psykopatiske, altså kun under rusmisbruk av stoffene nevnt