View Single Post
Sitat av itori123 Vis innlegg
Tror Breivik klarer seg bra med prøve løslatelse. Jeg er imot hver eneste tanke til Breivik,
men tror psykriaterenes holdning er litt preget av frykt for hva almennheten mener.
Tror egentlig han må vurderes fra utlandet eller noe, så hatet Breivik skal være.

Straffen hans vil jo ikke være over utenfor fengsel, straffen vil jo fortsette ved
at han må leve på en måte som er verre en faren sitt liv - så han må
faktisk bo veldig isolert under strengt kontrollerte omgivelser.

Tror psykriatere tenker by områder og tettbefolkede områder, når en tenker tilbake
til befolkning. Ja, Breivik kan nok pendle frem og tilbake - men folk vil nok sladre
og lage rykter hvis noe rar atferd fra Breivik dukker opp.

Min mening var at Breivik var undertrykket av å ikke nå damer, ikke klare skole, som
har generert et hat mot veldig mye.

Er vel ingen som tror at han ønsker å gjøre det samme igjen, med tanke på det jævlige
liv han vil få i fengsel ved å gjøre dette.

Er min mening
Vis hele sitatet...
Der må jeg si meg uenig, Jeg tror at hvis han hadde fått muligheten så ville han prøvd seg på nytt eller påvirket andre til og gjøre noe slik som han hedret Philip Manshaus. og det og ikke vise noe anger er også noe som gjør han farlig. Men hvis han blir prøveløslatt i Norge så må en bare regne med han blir drept.
Men for all del kan jeg ta feil.

Nå vet jeg ikke om du har sett hele hans forklaring men han mener jo vi er i en rasekrig og lever og har levd i en virkelighet som ikke finnes.
Det att man skal ta hans æresord på at han ikke er farlig lengre kan jeg ikke se har noe troverdighet.