View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Ikkemathias Vis innlegg
Hva om du setter et mål om å bestille legetime, og kun det?

_________

En opplevelse jeg satt igjen med etter å ha åpnet meg til psykiater om mine.... utilstrekkeligheter, var paradoksalt nok at jeg følte meg mindre syk. Litt vanskelig å forklare dette, men fikk liksom en følelse av at det er en del av å være menneske, og at det er ok, samt at det er hjelp å få.
Vis hele sitatet...
Jeg har sånn halvveis planer om å gjøre det i morgen. Men jeg hadde jo planer om å gjøre det i dag også, og det skjedde ikke.

Tenker ikke selv at jeg er syk, bare håpløs og dum som tenker som jeg gjør. Men jeg vet jo at det er depresjon, jeg har fått diagnosene av alle psykologene jeg har gått til, og jeg har klart å sette ord på hvordan det føles og hvordan jeg syns livet er, hvordan jeg ser på fremtiden (jeg ser ingen fremtid i det hele tatt) og slike ting. Men helt ærlig, om jeg må ha det sånn resten av livet, om dette er det som kalles å være menneske, å bare gå på auto-pilot med en ekkel følelse om at det ikke er meningen at jeg skal være her... Da gidder jeg det ikke mer altså. Det er såpass ille at jeg helst bare vil slippe.