View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av LS7 Vis innlegg
Jeg mente faktisk ikke å implisere noen som helst her inne - men du går rett på person og tilskriver meg meninger jeg ikke har og anklager meg for det ene og det andre.
Vis hele sitatet...
Men du kunne jo kanskje gitt oss litt mer å gå på enn den sidekommentaren du serverte. Det blir tåpelig å komme inn i en debatt slik, slenge fra seg en kommentar, og så steile på bakbena når noen trekker ganske logiske konklusjoner fra den korte kommentaren.


Sitat av LS7 Vis innlegg
La meg forsøke å snu på det. I hvilken verden er det en ønskelig utvikling at vi begrenser ytringsfriheten og retten til demonstrasjoner fordi noen kan bli provosert og utfører handlinger som går ut over liv, eiendom og helse?
Vis hele sitatet...
Vi får mye mer ut av en debatt om vi slutter å bruke absolutter, det er få ting her i verden som er enten eller og man trenger ikke å dra argumenter ut til ekstremer for å illustrere et poeng. Myhre ser ut til å være av samme mening som meg: Man må gjerne rapportere om hendelsene, slik f.eks NRK gjorde, men man trenger ikke å skrive en følelsesladet artikkel med en agenda, slik trådstarter ser ut til å foreslå, det er slik vinkling som skaper mer polarisering som kan ende med mer brutale sammenstøt mellom partene.