View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis politiet er på undercover oppdrag så er det vel ikke usannsynlig at de oppsøker den spanede på byen for å prøve å få ut info? Men er det noen måte å avsløre disse på, har de lov til å drikke seg full eller kan de spille så langt at de drikker alkoholfritt men faker å være full for eksempel?

I disse sene nattetimer jeg ikke får sove tenker jeg på når jeg var under spaning for noen år siden og ble oppsøkt av et par mistenkelige karakterer når jeg var på fylla. Noen som blenda seg inn og så helt ut som kriminelle selv men som stilte masse spørsmål til meg om grov kriminalitet. Jeg fikk bekrefta i rettsaken at jeg hadde vært under spaning men ikke noe mer konkret enn det siden jeg alltid spurte de som oppsøkte meg "Er du politi?" fordi de da er pliktige til å svare sant om de er på jobb. Er det ikke sånn? (correct me if im wrong) Og at uansett hva man sier og snakker om etter det kan de ikke bruke det mot deg i retten hvis de har jugd å svart nei på spørsmål om de er politi?

Jeg er nysgjerrig på å finne mer ut om hvordan spanere jobber når de kontakter den eller de de spaner på. Vi så Eirik Jensen som ble kompis og presenterte seg som kriminell, og hun som ble avslørt for to separate hotelldrap i Kristiansand ble jo spana på over flere år og en dame hun hadde blitt venninne med og drukket med viste seg etter flere års vennskap/bekjentskap å være politi som bare var ute etter å fiske informasjon.
Vis hele sitatet...
Jeg og ei venninne var på byen, merka at det sto to karer å så på oss....de begynte å prate med oss, jeg la ut om min fortid og vi prata, plutselig sier den ene at han jobber i politiet så tar begge frem skiltet.... endte med en vill 4 kant 😂 og han ene er faktisk en god venn av meg den dag idag😂 sånn kan det gikk!