View Single Post
Sitat av SkullKid97 Vis innlegg
Setter pris på svarene deres Jeg prøvde ikke engang igår men det var en fyr som kjørte etter meg etter at jeg tok en "snegle" forbikjøring. Han var polsk/litauensk og han tuta og blinket osv og jeg ga så faen at jeg ga han fingeren (fant ut hvordan han så ut i etterkant når han prøvde å bokstavelig talt stoppe meg midt i veien). Så sier han at jeg kunne stoppe på parkeringa ved brygga og da kunne vi ta det der. Jeg svarte:" Nei det blir nesten for dumt, du er bare "all talk"."

Endte opp med at han truet meg og tok bilde av skilt nummeret mitt (noe jeg ikke liker) men ja. Er vel tomme trusler lol. Han spurte meg:" Vet du hvem jeg er?" Da lo jeg bare.

Men jeg gadd ikke slåss ihvertfall. Kunne nok greid det men det er jo bokstavelig talt ikke vits. Jeg tror jeg har skjønt forskjellen fra nå av og la oss si at vanlig slossing uten noen som helst grunn er "NO GO" mens å beskytte familie eventuelt eller hjelpe venner (hvis situasjonen blir for farlig eller om det faktisk gir noen mening) så er det veldig mulig at jeg hjelper da.

Vanskelig å forklare men takk for hjelpen.
Vis hele sitatet...
Jeg må bare si det igjen, bråk finner deg, jeg mistenker det har MYE med cocky attitude å gjøre, og/eller en total mangel på forståelse av hvordan mennesker reagerer på dine gester, aka sosial intelligens.