View Single Post
Jeg tror changa ikke er helt ideelt for det formålet nei, altså det skjer så mye på en gang på så kort tid at det blir vanskelig å dvele ved noe som helst. Tidsbegrepet er jo også ganske forskrudd så changa går gjennom alt og ingenting og hvis du prøver å ta tak i noe håndfast så vil jeg si det forstyrrer flowen, trikset er å slappe av og bare go with the flow. Trust me, det kan være veldig vanskelig de første gangene (jeg sleit skikkelig) men klarer du det som vil skje etter hvert så vil du i alle fall sitte igjen med en gedigen lykkerus etterpå, selvom det som skjedde der og da var så mange ting på en gang at du ikke har sjans til å huske halvparten en gang. Changa er ikke et tenkepsykedelika, det er like fullverdig som en sopp eller syretripp men komprimert så det kan jo hende du finner ut noe underbevisst der men det er umulig å si hvor mye av det som sitter igjen etter du begynner å lande.

Når det kommer til ketamin for meg foreksempel foretrekker jeg å ta det alene hvis jeg skal ta det terapeutisk. Ispedd masse random tull så gir den meg ofte gode råd på ting, og hvis jeg er i en shitty periode gir den meg et positivt syn på ting igjen, blir balansert og fin, skikkelig tilfreds og rolig, helt i harmoni med meg selv. Det kan vare til dagen etterpå, men trikset med Ketamin er at det bare er et verktøy som dytter deg i gang, resten må du gjøre selv, skjønt ketbruk over et par dager gjør jo desto mer for å regulere meg i alle fall.

Ja, man kan kanskje være fortrolig og sånn de første gangene på sopp, men psychedelics is kind to beginners som de sier. Jo mer du tripper jo strengere kan den bli med deg, og at den påpeker for deg at å brette ut om problemene dine er etter mitt syn veldig i soppens ånd, all den tid det er den som styrer trippen til det fulle, i motsetning til syre hvor man styrer ting lettere på egen hånd. Men hvis dere faktisk klarer å være så åpne på sopp til en hver tid så all ære til dere, men måten du skriver på og fordi jeg selv er erfaren får meg til å tenke at det kanskje ikke er ideelt for det formålet i lengden. Du trenger ikke svare på spørsmålet hvis ikke du vil, men hva slags effekt ønsket du av MDMA? De aller fleste, og særlig de som er fortrolig med hverandre fra før får jo pratet ut om alt som er direkte jævlig på det. Klarte du ikke forholde deg åpen eller kunne snakke om ting?

Ja, glemte å svare på det siste spørsmålet ditt, men å planlegge hva man skal gå gjennom er lite produktivt når man tripper, uansett hvilket stoff du tripper på. En generell positiv innstilling om at dette kommer til å løse seg kommer man dog langt med, tross i at man kan være pissnervøs.
Sist endret av equimanthorn; 17. juni 2021 kl. 15:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.