View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dropp changa. 80% av alle jeg kjenner til som har tatt det har blitt rare i hodet etterpå..
Skal du ta dmt så ta ayahuasca under veiledning fra en sjaman men ayahuasca er top level så det er heller noe man tar som siste steget etter 20 år med psykiske problemer og ha jobbet mye mentalt, følelsesmessig og helst mye med meditasjon, yoga og selvransakelse i mange år før veien dit og ikke noe man tar som en quick fix etter å ha slitt i 16 måneder..
Vis hele sitatet...
Dine anekdotiske bevis stemmer ikke med mine.
Kjenner mange som har røyket både freebase dmt og changa i mange ganger. Ingen har blitt "rare i hode". Personlig synes jeg faren for å bæde/få panikk, er større på psykedelika som sopp og lsd.

Men,når det er sakt. er det ikke slik at du kommer til å kunne snakke med vennene dine om problemene dine når du røyker høyere doser changa.
Du kommer ikke til å kunne si noe i det heletatt. Det er sinsykt intenst og tar du nok blir du skytt ut i en annen verden og er ikke tilstede der du fysisk oppholder deg i det heletatt.

Det kan være du får noen åpenbaringer under turen som hjelper deg. Og det kan absolutt hjelpe, men det er ingen garanti for det.
Du brude lese deg godt opp før du teste dette. Da det er noe helt annent en vanlige doser sopp osv.
Virkestoffet i changa er dmt, bare med noen andre urter blanda inn.
Så du kan ta en titt på dmt tråden her på freak om du ikke har gjort det alt:

https://freak.no/forum/showthread.php?t=93632