View Single Post
Sitat av robhol Vis innlegg
La meg si det jeg sa forrige gang emnet var oppe til diskusjon: Dere som er så bastante på hva som slettes og hvorfor, kan ikke dere ta noen screenshots eller noe slik at dere har noe konkret å vise til? Det skjer jo "konsekvent", så det burde ikke være noe problem å gi resten av oss litt bevismateriale. Dere og crew vet hva som sto der. Alle vi andre har bare deres ord for det.
Vis hele sitatet...
Rettelse: Vi vet bare hvilke sletta innlegg det er snakk om hvis vi får noe informasjon å gå etter som lar oss grave de frem. Ca. tidspunkt? Trådens emne? Involverte brukernavn, underforum? Naaaah. "Dere sletta innleggene mine og sperra den forrige brukeren min ute uten grunn!"
Full stopp. Eller, gjerne ispedd anklager om at en konkret moderator står bak udåden, til tross for at brukerne i liten grad kan vite hvem som står bak. Det er fortsatt enkelte som klandrer vidarlo, formodentlig av gammel vane. Det er uhyre sjelden at vi får tilstrekkelig informasjon til å kunne pinpointe hendelsen med noenlunde pålitelighet. Nesten så man skulle tro de ikke er interesserte i å diskutere sak.
Sitat av robhol Vis innlegg
(Det jeg har sett er at disse beskyldningene ofte kommer fra folk som har en litt annen debattstil enn man vanligvis setter pris på...)
Vis hele sitatet...
Det var en meget presis oppsummering av fenomenet.
Sist endret av Myoxocephalus; 9. april 2021 kl. 23:15.