View Single Post
Sitat av Hasjclowny Vis innlegg
Det gjør dere konsekvent.Dere sperrer ute brukere på permanent basis. Uten begrunnelse.
Vis hele sitatet...
Nei, vi gjør ikke det. Vi oppgir stort sett alltid en begrunnelse. At du ikke er enig i begrunnelsen, betyr ikke at vi ikke begrunner handlingene våre.

Sitat av Hasjclowny Vis innlegg
Du har selv begrunnet sletting med at synspunktet som ble ytret etter din personlige mening var feil. Skulle gjerne vist til innlegget men det er selvsagt slettet, i likhet med forrige tråd der dere møtte kritikk for modereringa deres.
Vis hele sitatet...
Og beleilig nok kan du altså anklage oss for kollektiv sensur uten å måtte begrunne det noe videre. Dersom du gir meg litt informasjon å gå etter - navn på involverte brukere, tidspunkt og emne for tråden - så skal jeg kikke på det. Basert på oppførselen din nå mistenker jeg at problemet er deg og ikke Dodecha, men jeg skal kikke på saken med et åpent sinn.

Sitat av Hasjclowny Vis innlegg
Habilitet er ikke noe man bastant erklærer at man har selv.
Vis hele sitatet...
OK, men da kan ikke du heller bare erklære at du oppfører deg saklig og fremmer gode argumenter. Dersom den utestengte brukerprofilen din er den jeg mistenker, så ble du tuppet ut på grunn av dårlig oppførsel og bedriten argumentasjon.

Sitat av Hasjclowny Vis innlegg
Det er fullt mulig at en youtube video inneholder nøyaktig den samme informasjonen som en bok, en vitenskapelig artikkel, eller forgyllet gulltavle gjemt i en hule på et fjell i tibet. Det er nesten så man skulle tro at motstanden mot å vise til youtube-videoer var skalkesjul for å sperre ute folk dere ikke liker eller er enige med. Heldigvis er dere jo fullstendig objektive i måten dere modererer og helt upåvirket av egne politiske oppfatninger, forholdet dere har til ulike medlemmer eller andre faktorer som bare er relevant i absolutt alle andre situasjoner der noen har maktposisjoner.
Vis hele sitatet...
Det finnes mange gode youtubevideoer og det er et godt medium for å formidle noen former for informasjon. Det er også fryktelig lett tå misbruke: Du kan ikke forvente at jeg kaster bort tida mi med å se på timesvis med videotitting. Det er ikke nok å henvise til bøker heller, forresten, hadde du bare bedt meg om å lese hele Store Norske Leksikon hadde jeg behandla det på eksakt samme vis.

Vi krever at du argumenterer for saken din selv. En leser skal kunne lese innlegget ditt og se argumenter som i stor grad står på egne bein. Det skal ikke være nødvendig saumfare kildene dine for å ekstrahere noen mening. Kildene dine er der for de som måte betvile premissene argumentet ditt hviler på. Og nei, løse og usammenhengende påstander og fem timer med youtube innfrir ikke dette kravet.

Sitat av Hasjclowny Vis innlegg
Det har dere og det har dere har full rett til å slette meninger dere ikke er enige i. Det hadde bare kledd dere litt bedre om dere ikke påsto at modereringa deres er helt uavhengig av de politiske synspunktene til de dere modererer.
Vis hele sitatet...
Dette er en tom anklage. Dette er sånt piss som egentlig burde bli sletta, for det tilfører debatten eksakt ingenting. Og jeg mistenker at det er akkurat det du ønsker å oppnå, sånn at du kan ikle deg martyrrollen og spille forfulgtkortet. Det at du tydeligvis oppretter nye brukere for å kunne forbli på forumet er et ganske tydelig tegn på at jeg har rett: Hadde du virkelig mistrivdes her hadde du funnet deg et annet forum å henge på.
Sist endret av Myoxocephalus; 27. juli 2021 kl. 00:11.