View Single Post
Sitat av *pi Vis innlegg
Det er ikke anbefalt å bruke maske overalt i det offentlige rom. Jeg har masker og ville brukt det om jeg befant meg i en situasjon der det var anbefalt/andre smittevernregler ikke kunne overholdes. Jeg holder minst en meter avstand til folk, vasker og spriter hender, unngår unødvendig reising og samlinger og har innført smittevernregler på arbeidsplassen min som godt og vel overoppfyller myndigheters krav og anbefalinger.

Jeg argumenterer ikke for noen ikke-eksisterende vaksine som jeg ikke har forutsetninger for å vurdere selv, jeg argumenterer for å lytte til eksperter dersom en vaksine blir anbefalt. Det er det som kalles kildekritikk, som er en hjertesak for deg.

Hvis det er en spesifikk påstand fra meg du trenger kilde på, så er det bare å spørre.
Vis hele sitatet...
Helt enig der, og de ekspertene du referer til her er en av de kildene jeg lurer på. Hvilke eksperter er det? Og ja hvis det er sånn at ekspertene skulle anbefale en bestemt vaksine, så er det en annen sak, da snakker vi fortsatt hypotetisk som er det jeg har gjort i hele denne tråden.

Det sier seg selv at hvis det er tilfellet, så gjør man jo det. Hvis du har fått for deg noe annet enn det så er det beklagelig, men nå er det ikke ikke et narrativ jeg foreløpig har fått illustrert her.

Og spørsmålet som gjenstår da er jo om du bruker maske i det hele tatt?

Hvis Aluminiumfluorid, som kanskje er den stødigste freakkjemikeren jeg vet om, hadde kommet med en vaksine han selv gikk personlig god for - da hadde svaret vært et rungende nei.
Vis hele sitatet...
Kan også legge til at hvis du legger din lit i noen som du sannsynligvis ikke har møtt fra freak angående kjemikalier du skal sende i blodomløpet, så vil jeg ikke høre mer om kildekritikk fra deg. Det blir for dumt.
Sist endret av Jokke; 25. oktober 2020 kl. 08:17. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.