View Single Post
Kanskje du heller skal komme med kilder, på din motstand mot vaksiner?..
Vis hele sitatet...
Spørsmålet mitt om kilder til vedkommende kommer av en pågående påstand om at jeg er ignorant, greit nok så er jeg ignorant, men skal du velge å ''opplyse'' meg om hvorfor jeg eventuelt er ignorant så kan du heller peke til kilder jeg kan lære av og dermed revurdere standpunktet mitt. Hele poenget med tråden var å samle informasjon for min egen del og til dels andres del også, det er et hot topic og jeg er mer enn villig til å svampe kunnskapen som folk sitter med her inne, men da får det være kunnskap som jeg kan stille meg kritisk til.

Har du lest innleggene mine så ser du at jeg gjentatte ganger sier at det her er spekulativt og hvis du mener dette er standpunkt tatt med begrunnelse i konspirasjonsteorier, oh well.

Glad for å se at folk engasjerer seg i temaet forresten, takk.
Igjen, skal du informere folk om a, b og c så synes jeg det er mer enn nødvendig å være presis og konstruktiv, istedenfor å være nedlatende. Greit, vær nedlatende men som regel så går poenget inn det ene øret og ut det andre når det kommer med en tone som kunne lagt igjen en bitter smak i kjeften. Ikke særlig effektiv kommunikasjon, hele poenget med kommunikasjon er at budskapet skal nå frem til og bli forstått av mottageren, eller leseren i dette tilfellet. Ta derfor leserens forutsetninger med i beregningen skal du ønske å oppnå hele hensikten med kommunikasjonen, eller ikke, whatever floats your boat.
Sist endret av Jokke; 24. oktober 2020 kl. 00:02.