View Single Post
Sitat av vidarlo Vis innlegg
I så fall må jo det å unngå behov for helsehjelp, i form av vaksine, vere eit veldig stort gode?

Det er ei velkjent sak at det er ressurssvake som vert hardast råka av covid. Grunnane til det er m.a. at ein bur trongare, ikkje har mogelegheit til å isolere seg i like stor grad, har underliggande sjukdomar også viare.

Ei vaksine kan i stor grad redusere den byrda. Så det bør jo åpenbart vere i di eiga interesse og. Reduksjonen kjem av to faktorer; du som individ risikerer risikoen for å få sjukdom om du vert smitta av viruset, og du beskytter andre rundt deg frå smitte, ved å ikkje vere smittsom sjølv om du er eksponert for viruset.

Eg kan til ein viss grad forstå standpunktet ditt, men det er eit ekstremt lite teneleg standpunkt. Tvert imot burde den gruppa du omtalar stå langt framme i køen for vaksine, og ha stor oppslutning, nettopp fordi risiko og konsekvens er større i den gruppa.
Vis hele sitatet...
Ja det er desverre et jækli lite tjent standpunkt å ta, men jeg tror nok desverre at jeg er ikke alene om å føle det slik, å at jeg ikke vil ta vaksinen personlig, er ikke ensformig med at jeg er vaksinemotstander, men jeg stoler ikke nok på systemet i.o.m. at jeg er nødt å passe på meg selv, å en slurvete lysky regjering gjør det absolutt ikke bedre, å jeg er dreven erremitt å vil alltid være det, så da gir jeg heller dosen min til noen andre da isåfall, så kan jeg komme med hatten i hånda om 2 år ( om jeg ikke har dævva av Covid ) å spørre pent om den vaksinen.