View Single Post
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Har du problemer eller vanskeligheter for å forstå eller se for deg misstillitien å faktisk litt hat til hele sulamitten (regjering/*staten/systemet) utifra ett ståsted hvor du er null verdt å sett fra mellom alle stolene å doktors and laywers and such, som du eventuelt aldri blir hørthørt av?
Vis hele sitatet...
Jeg har ingen problemer med å forstå at noen hater systemet. Men det er jo ikke myndighetene du skal beskytte ved å ta vaksinen. Har du det samme hatet mot alle andre mennesker, spesifikt de som er immunsyke og ikke kan ta vaksine selv? Isåfall bør du jo absolutt ikke ta vaksine, det holder jeg med deg i.

Jeg lurer også på om du hater systemet så prinsippfast at du også unngår helsehjelp som beskytter deg og ikke naboen. Hvis det virkelig er systemet du ikke vil ha noe med å gjøre, så burde det ikke bare gjelde når det er andre det går ut over. Litt som at man ikke vil betale skatt for å protestere mot systemet, men synes det er helt ok å benytte alle de gratis tjenestene skattesystemet gir. Da er det jo ikke systemet man er imot, bare å bidra til det selv.
Sist endret av *pi; 23. oktober 2020 kl. 15:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.