View Single Post
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Resonnementet om at vaksina kommer for tidlig, og at man må ha kutta noen hjørner for å få det til har jeg forståelse for.
Jeg er ikke nødvendigvis enig i konklusjonen, men jeg har stor forståelse for bekymringa. Like fullt er det opplagt at den aktuelle vaksina ikke kommer til å inneholde knuste lovehearts, avføring eller sykkelolje. Å begynne å henge seg opp i teknikaliteter om virologi når sammeenligningsgrunnlaget bokstavelig talt inneholder industriavfall og ukjent biologisk materiale er søkt!

Da virker det faktisk heller som om man har bestemt seg for å være mot vaksina på forhånd, og deretter velger hva man vil vektlegge for å rasjonalisere beslutningen.
Vis hele sitatet...
Seff ser jeg den, men når du bor å gror på bunnen av et sammfunn som til stadighet skal distdansere seg fra de mindre heldige å de svake, så kan jeg love deg at du føler deg både lurt, svindla, rævpult å dolka i ryggen uansett hvor du snur å vender deg, at jeg har et tillitsproblem til styresmaktene er iværtfall ikke min skyld, det var vel ingen tilfeller av langvarig/livstids bivirkninger på værken svine eller fugleinfluensa..
Så det er ikke "bare fordi man har funnet ut at man skal være vaksinemotstander just because"
Sist endret av Eyeamare; 23. oktober 2020 kl. 13:51.