View Single Post
Preparatet brukes,men du må ha dispensasjon, å hadde jeg ikke brukt det siden andre klasse, ville jeg aldri fått det innvilget.

Hva angår misbruk, kall meg narkoman om du vil. Selv om jeg er avhengig av preparatene jeg bruker, blir jeg overhodet på ingen måte rusa av de. Jeg fungerer, og har livskvalitet.

Men å starte dagen kl 0500 med kaffe å piller,være frisk en times tid etter det, å være nødt til dette de årene jeg har igjen er ingen drømmesituasjon.

Fikk tilbud om å bli med på forsøket med heroin, men det enkelte må forstå, er at jeg for min del kunn ønsker å være frisk,ikke rusa. Å i allefall ikke begynne med hesten igjen, for da kommer nåla det sekundet kontrollen jeg har idag,er borte. Noe den vil være første gang.

Ser ikke på meg selv som narkoman lenger,bruker ikke en tablett mer enn jeg har behov for, men vet hvor fort jeg kan bli det igjen. Men realistisk har jeg kanskje fem år igjen,å kan jeg klare det slik som nå,å har gjort de siste 7 årene må jeg være fornøyd.

Unner ikke min værste fiende å oppleve det livet jeg har levd.

sR

Zeast, hvor gammel er du egentlig?

Du oppfordrer jo til bruk!!
Vært ARTIG å møtt dæ.
Sist endret av slitenRealist; 30. mai 2015 kl. 12:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.