View Single Post
Begrenset Utgave.
SpeedBenzo's Avatar
73
Må i jailern i 1-3 år omtrent. Men sikkert ca. Under <2+ år igjen til jeg sitter fastlåst som en rotte.

Hvor varierende er det når politiet velger å sparke deg i fengsel? Har bruk, besittelse, trusler, vold mot familie osv på rullebanen i Sove-mode nykterhet er rus liberalt og selv tross for dårlig effekt på hjertet av speed så er det ikke noe å tenke på atm ihvertfall? Hadde mange hull i hjertet så så klart ser jeg for meg å leve de neste 10-30 årene. Men aldri vært vanskelig å treffe venen på first try etter hauger av døgn våken/stuke-tåken som kommer etter de første ubehagelige symptomer roer seg kjapt og enkelt nok med mer fart i blodet men slår ikke som en hammer og søvn kan man hyppig bare gi faen i og påse seg selv nok hestekrefter til å få løst alt innen rimelighet med godt overskudd og mindre positiv med mer seriøs/utholdende trekk under noe sånt. Ellers er jeg veldig konfliktsky. Synes dog. alt føles «SÅ BRA!» at man kan justere litt for høyt eller bare bruke drøye doser etter 1+ døgn