View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei, dosene de testet på rotter var ikke “mye høyere” enn det som blir brukt av mennesker som ønsker en prestasjonsfremmende effekt.

https://www.reddit.com/r/PEDsR/comme...darine_cancer/

Det er feilinformasjon som har gått sin gang etter at en fyr feiltolket forskningsresultatene.

Igjen, du er vel mye smartere enn utviklerne som potensielt satt på medisin i milliardklassen, men som stoppet all videre forskning?
Vis hele sitatet...
Lest posten der tidligere. Han drar inn en utregning jeg ikke er kjent med for å regne om doseringene til tilsvarende menneskelige doseringer. Om det stemmer eller ikke vet jeg ikke, men uansett så varer studiene 104 uker ca 2/3 av et rotteliv, mens mennesker bruker det gjerne i 8-12uker i slengen.
Det er også ulik forekomst av kreft hos ulike dyr. Hos wistar (typisk lab-rotter) er det relativt høy forekomst.
Slike ting som dette er nettopp grunnen til at forskning på dyr er av så lav validitet sammenlignet med fleste andre forskningsdesign.



Det siste spørsmålet ditt kunne du spart deg for om ikke formålet ditt å framstå umoden.

Jeg ønsker simpelthen å belyse den andre siden av saken, så kan folk gjøre deg om en mening på et litt bredere grunnlag.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
naturlig, ja har aldri brukt noe. er du helt sikker på det? hadde vært sykt bra.
Vis hele sitatet...
Nolva vil ikke fjerne allerede utviklet gyno. Ville spart de pengene.

Har det selv og operert 2 ganger.

Mitt beste tips er å først prøve komme deg lavt i fettprosent. Se om det er synlig da. For min del blir det ikke bare mindre fett i området rundt, men selve kjertlene krymper også en god del. Hos mange kanskje så mye at det ikke er synlig mer.

Funker ikke det så er operasjon veien å gå, da er det allerede fordelaktig at de har lav fett prosent, både med tanke på resultatet og muligens pris.
Sist endret av DrPerception; 8. mars 2019 kl. 23:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.