View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
14 timer etter inntak ja. Bad trippen begynte vel ca. to eller to og en halv time etter inntak.

Dette med å tenke over diverse ting ved leggetid er det mange av oss som gjør (er interessant tema i seg selv). Det jeg opplevde kan nesten beksrives som dette, bare at "badtrip" delen av opplevelsen var underbevisstheten som hadde en kamp som varte i flere timer, og at når jeg endelig hadde fått fred og ro igjen, at jeg da kunne også begynne å tenke på ting som man gjør ved leggetid; forksjellen var dog at svarene allerede var "klare" for meg, jeg måtte bare vite hvilke svar jeg skulle *lete* etter.

Mange sier at bad trips heller bør kalles vanskelige trips, jeg fikk ihvertfall mye ut av min, jeg har blitt et nytt menneske. Fikk tilbake en tjue år fortapt selvtillit, sluttet endelig å hate megselv og klarte endelig å bli glad i megselv. Fikk også dame for første gang i livet, er gift nå. Med det sagt så er jeg nokså sikker på at jeg har fått mild HPPD i etterkant av denne trippen, spesielt under stress (snø/støy ses i tepper, vegger osv, støy-hallusinasjoner)