View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av MangeRareTanker Vis innlegg
Takker for svarene jeg får!



Kan ikke helt se for meg hvor mye større kroppslig velbehag MDMA skal klare å gi, kontra det jeg fikk av 2C-B. I så fall må det være ekstremt avhengighetsskapende eller gi en opplevelse som er helt annerledes.
Jeg opplevde en del kvalme også, spesielt da jeg drakk vann, men ikke noe som ikke var håndterbart.
Ellers er følelsen i kroppen det eneste som var "skummelt" her. Det var en følelse jeg kan se for meg gjør at folk ruser seg igjen og igjen for å prøve å oppnå..




Jeg kan se for meg at man får mer ut av det med å være åpen for effekten og at det kan være grunnen til at jeg trengte et stort drag fra vapen for å få det igang.
Ellers prøvde jeg meditasjon (noe det er lengesiden jeg har gjort og som omtrent er umulig med en hund i huset eller å fokusere på ting for å "se etter effekter".
Etter vapen må jeg jo si jeg fikk til det, og mer.

Jeg ser på mange måter frem til å prøve LSD, med tanke på at det kan gi mer av erfaringene, uten kanskje så mye av følelsen som gir den voldsomme godhets følelsen i kroppen.
Jeg brukte ordet eufori om det når jeg først begynte å skrive rapporten over, men fant ut at det var et upassende ord for hva jeg faktisk følte. Det var nok en del av eufori også, men det var mer i oppdagelsen og forundringen over alle synene. Ellers var det ikke noen glede utover det, eller sterke emosjonelle reaksjoner. Det var bare godt. Mer som et varmt bad, sånn sett.
Det er vel kanskje derfor man ikke får den "tappingen" som MDMA kan føre til heller, siden det ikke var glede, sånn sett.

Jeg er egentlig spent på "bad trips" også. Mye fordi jeg har lyst til å se hvordan det utarter seg og hva det fører til. Også fordi jeg ikke helt klarer å se for meg hvordan de synene osv jeg hadde kan føre til det, utenom at man mister seg selv helt. Klart, kan vel lønne seg å ha noen som kan fortelle en hva som er normalt og ikke under de første trippene, og holde seg til kjente settinger.
Påvirker 2C-B hvor mye LSD og flein eventuelt funker etterpå? Altså hvor lenge kroppen har oppbygd toleranse?
Vis hele sitatet...
Det er ganske mye info på nett om akkuratt dette med 2CB, men generelt sett så går 2CB toleranse bort veldig fort, til den grad at man vil ha en tilsvarende kraftig trip hvis man roer ned i et par dager. 2CB er nok den største "horen" når det gjelder krysstolernasen, da den drar på seg toleranse fra de fleste andre psykedeliske stoffer (kan være at jeg tar feil, men er denne oppfatningen jeg sitter igjen med fra da jeg undersøkte dette i sin tid). Selv om en slik toleranse vil gjøre 2CB mindre effektivt, er denne toleransen enveis, det vil si at den lille 2CB toleransen man evt. bygger opp i minimal eller ingen grad påvirker effekten man opplever fra andre stoffer som f.eks LSD eller sopp.