View Single Post
Noen spørsmål:

Den følelsen av varme og "godhetsfølelse" som pulserte: Er dette vanlig? Kommer det av de psykadeliske virkningene eller er det sånn pga at 2C-B er en mellomting mellom MDMA og LSD?

Det virker som om jeg ikke fikk noen særlig effekt før cannabisen. Jeg har forstått at den øker effekten, men kan det være at den "stenger ned" en del av seg selv som jobber i mot rusen?
Eller kunne jeg fått den samme effekten uansett? Selv om det var minimalt med effekt etter over 4 timer fra første og over 2 timer fra andre pilla?
Hatt lignende effekt på fluesopp i det siste, hvor jeg har tatt det som er betraktet som stor dose, uten særlig effekt. Med cannabis i tillegg har det derimot vært vesentlig sterkere.

Er det noen forskjell som en burde være klar over fra 2C-B til feks. LSD og flein?
Etter denne erfaringen så skal jeg ikke ta LSD uten en tripsitter ihvertfall.

Andre ting jeg burde ha tenkt på her? Eller kommentarer jeg kan lære av?
Eventuelt noen effektive måter å bruke disse effektene til "læring" på, eller andre forslag til ting en burde ha gjort annerledes (annet enn at man faktisk må være forberedt på slike effekter og ikke bli like overrasket som jeg egentlig ble her)

Takker for alle innspill!

Her er sangen som ble spilt, som fikk sånn 3 minutter noe til å bli flere timer:
https://open.spotify.com/track/19LE5...90f5daf00a405d