View Single Post
Sitat av makkamysen Vis innlegg
Jeg rettferdiggjør på ingen måte at det er greit, tvert imot. Slik som deg så forsøker jeg å poengtere hvorfor enkelte velger å gjøre det, som skrevet over. Det betyr ikke at det rettferdiggjør handlingen eller at det er fortjent på noen måte. Jeg støtter det du sier og er ikke ute etter å lage kvalm stemmning her inne. Utroskap kan være så mangt, derfor er det viktig å dele samme syn og kjøreregler.
Vis hele sitatet...
Skjønner, og da er vi jo i utgangspunktet enig, og jeg snakket først og fremst til innlegget ditt og ikke deg personlig.

Mest fordi jeg syns det er på sin plass å minne alle som har vært utro, eller som tenker på å være det, at man ikke kan skjule seg bak noe annet enn sin egen råtne handling.

Og hey, kvalm stemning er det på ingen måte blitt, jeg ville bare grave litt i utsagnet ditt og prøve å forstå hvor det kom fra, og nå føler jeg vi egentlig kom til bunns i det, så jeg er happy camper jeg ass og tar turen bort til kjøleskapet og tapper meg en Vienna lager rett fra fatet med et smil om munnen