View Single Post
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Altså jeg forstår hva vedkommende jeg var sammen med betyr, men det var første posten min i denne tråden og forstå ikke helt hva som gjorde det åpenlyst at jeg hadde opplevd utroskap.

Aaaanyways, ja man kan si at den "uskyldige" kan trigge den utroe til å gjøre sine handlinger, menne det holder ikke ass.

Omså jeg var et ufølsomt rasshøl, som heller ville game og runke til hentai istedenfor å være tilstedet og pleie forholdet, så unnskylder ikke det den utroes handlinger ass.
Vis hele sitatet...
Nå må ikke du legge ord i munnen på meg. Jeg sa trigge, det betyr ikke nødvendigvis at det er rett å gjøre slike ting. Men det kan være nok til at andre parten «lettere» kan begå slike handlinger, nettopp fordi man enten føler dårlig behandlet etc. Behandler man noen dårlig som man skal bry seg om i utgangspunktet, så sier det selv at det vil få konsekvenser og skape trøbbel. Ut ifra det du nettopp skrev, som høres utrolig barnslig og ikke minst ufølsomt så kan du kanskje tenke selv at motparten hadde handlet ut ifra det. Du skrev selv at du hadde opplevd utroskap og jeg svarte dermed på det.

Om du velger å la være å ta vare på partner, være et godt kjærestemateriale så ville dette vært veldig vondt for motparten.
Sist endret av makkamysen; 7. mars 2021 kl. 20:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.