View Single Post
Sitat av dnbalex Vis innlegg
Jeg har aldri vært utro. Elsket eksen min å ga hun alt. Fant hun i seng med bestekompisen min. Jeg har aldri vært voldelig før da. Så bilen sto utenfor, å ingen åpna når jeg ringte på. Kasta en murstein gjennom ruta, dro han ut av senga og banka han. Hun begynte å angripe meg, så måtte holde henne fast. Fant ut senere at de hadde pult tidligere når jeg lå korka over på sofaen. Det var mitt første ekte forhold, og jeg var knust i et år etterpå. Har aldri vært ondskapsfull og ville tatt hevn tidligere, men et par måneder senere fant jeg ut at hun var utro med min tidligere kompis mens han var på rehab. Dro til han det gjaldt og tok telefonen hans mens han var blacka ut på xanax. Tok bilde av samtalen mellom han og eksen min. Sendte til han på rehab. Han ble kasta ut pga slossing, og hun endte opp på psyk pga selvmordsforsøk.

Når han skulle ha rettsak og forventa å få rundt 4 år, betalte jeg ene vitnet 15k for å lyve i retten. Ble 6 år istedenfor.

Ringte en som sonet med han og fikk han til å fortelle han om alle dama hans pulte mens han satt inne. Så psyken hans knakk.

Jeg overreagerte som faen, men angrer ingenting.
Vis hele sitatet...
Har du tenkt over evt hvorfor hun gjorde disse handlingene? Det ligger som regel alltid noe bak en slik handling, sjelden uten grunn.