View Single Post
Sitat av Hamacho Vis innlegg
VIKTIG!

Beklager om noen har ventet lenge på svar. For øyeblikket ser det ut til at det bare er jeg som sjekker og svarer på diverse innlegg som kommer her. Skal prøve å holde meg aktiv og svare så fort som mulig mtp på at det ikke ser ut til at noen andre svarer for øyeblikket.

Inntil da ønsker jeg at folk som skal poste og trenger hjelp følger trådens rettningslinjer ved bruk av nummerering, ensfarget bakgrunn og bruk av https://imma.gr/ for bilder. Skriv gjerne en setning om funnstedet også. Dette gjør det mye lettere for meg å svare dere forløpende og lar meg svare flere folk mer effektivt.
Tråden har slitt litt med dobble-posting (og mer) i det siste. Er nok bare serveren som er litt treg til tider. Hadde vært fint om dere ikke prøvde å poste på nytt med en gang. Som regel kommer posten opp etter hvert. Vent gjerne 5-10 minutt. Da blir det mye mer ryddigere her og mindre forvirrende.

Tusen takk for tålmodigheten og forståelsen deres!
Vis hele sitatet...
Ingenting å beklage for, vi er glade for den hjelpa vi får, om vi så må vente noen dager er ikke det noe krise for MEG iallfall.
Takk for din tid