View Single Post
Sitat av Relevant Vis innlegg
Jeg har hverken energi eller krefter til å skulle delta i noen debatt her nå, men @sjangsespill ? Mye av hva du sier må du begrunne med at er din egen personlige erfaring, og ikke skrive det som om det er en allmen regel. Du bruker ''Man'' istedet for ''jeg'' på steder hvor du kun kan skrive ''jeg'', ellers vil det bli feil. Flere av tingene du sier er også direkte feil. Dette har nok med denne ''man'' og ''jeg'' formuleringsfeilen du driver med. Det blir altså ikke feil før du skriver det på en måte som tilsier at det gjelder alle. Et eksempel er at du skriver at man ikke blir paranoid av amfetamin før nedturen. En veldig vanlig bi-effekt av amfetamin er å bli svært paranoid, dette gjelder ikke kun nedturen. Mange opplever sterk angst og paranoya under selve rusen.
Vis hele sitatet...


Jeg vet kanskje ikke akkurat når jeg skulle ha skrevet 'man' å 'jeg'. Brukte nok 'man' der jeg var ganske sikker på at det gjaldt alle i de spesifikke beskrivelsene jeg kom med. Å selvfølgelig opplever mange angst og paranoia under rusen, men i alle tilfellene jeg har fått med meg har det bare vært i tilfeller hvor man har overdosert eller blitt makka-stein.