View Single Post
Sitat av etos02 Vis innlegg
RDR2 er som en god vin, den blir bedre med tiden. Skjønner godt at du synes det går litt treigt i starten, det er en ærlig sak. Men etter å ha spilt gjennom spillet to ganger kan jeg med trygghet si at det er en av mine favoritt spill.

Så fort du har kommet til Chapter 3, så begynner til å ta seg opp skikkelig. Den evige jakten på penger viser seg å ikke være så overfladisk allikevel. Karakterbyggingen til hele gjengen er top tier writing tvers igjennom.

I tillegg så har RDR2 objektivt en av de beste spillmekanikkene i sin sjanger. Det er faktisk helt sykt hvor dypt spillet går i visse tilfeller.

Skyter du med revolveren din ved et vann i et fjellområde, så vil lyden av skuddet høres ekstra godt, med ekko.

Et av de øyeblikkene som jeg satte veldig stor pris på, var da jeg hjalp en kar som lå skadet på veien, og fikk han til legen. Jeg møtte han flere dager etterpå i en annen by, hvor han husket meg og ga meg rabatt i en våpen butikk.

Poenget er at RDR2 kan være så ufattelig immersive at man virkelig lever seg inn i det. Jeg måtte bare komme med en liten kjærlighetserklæring til spillet, da jeg har snakket med flere som har gitt det opp fordi det var så treigt i starten. Jeg anbefaler virkelig å gi det en ny sjanse. Det er utrolig hvor mye kjærlighet som ble lagt inn i det spillet der hdmi adapter
Vis hele sitatet...
Red Dead Redemption 2 (RDR2) er uten tvil et av de beste spillene jeg noensinne har spilt.