View Single Post
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Hvorfor ikke begge?

Kjell Ingolf hilser, og sier at om du klarer ett, så klarer du to.
Vis hele sitatet...
Må si jeg ble ekstremt nysgjerrig på hvem Kjell Ingolf er Det er rett og slett ikke tid til begge. Blir å prøve japansk den neste måneden. Ta en titt og se hva vi synes. Er det morsomt i slutten av måneden, så fortsetter vi bare

Sitat av equimanthorn Vis innlegg
Av de to er nok tagalog det enkleste, da japansk går for å være et av de vanskeligste språkene i verden å lære seg. At det er så utrolig annerledes fra europeisk språkforståelse gjør jo ikke saken enklere sånn sett, uten at det skal være noe hinder. Det er jo et utrolig fett språk, og for en som meg som praktisk talt vokste opp på slåssespill fikk jeg det inn fra barnsben av. Synd jeg faktisk aldri tok skrittet og lærte meg det annet enn enkle ord og utrykk. Jeg kan snakke ganske bra tullejapansk da typ sånn som Ylvis gjør.
Vis hele sitatet...
Jeg er også veldig flink på tullejapansk Det er visst en liten fordel i følge en jeg kjenner fra Japan. Hun sier jeg snakker japansk, bare med ord som ikke finnes
Sist endret av ronniba; 5. august 2019 kl. 10:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.