View Single Post
Mye interessant lesning her. Jeg kan med dette si at jeg faktisk er en av få som får kjøpe medisinsk cannabis i Nederland. Det var en lang og kostbar seanse, men jeg ville gjøre det på rette måten pga jeg tar det pga en yrkesskade og det hjelper faktisk. Samtidig har alkoholforbruket mitt omtrent forsvunnet Tar jeg meg kveldsdosen, så er det Bediol, noe som bare har 6.5%thc i seg og medisin for dagtid, Bedrocan, har ca 25% thc. Nå har jeg en lege i nederland som er veldig fleksibel, og som skjønner at dette er kostbart for meg, og han skriver ut max dose pr dag, noe som tilsvarer ca 3-4 dagers bruk. Jeg røyker aldri før jeg kjører bil, og nå nettopp tok jeg meg en nattings, og dette med kjøre bil dagen etter, er ikke noe problem. En er helt klar og fin på alle måter. En hadde faktisk kjent mer til det om en tok seg noen øl kvelden før. Uansett, jeg tar turen med bil når jeg skal dit. Alle flyplasser er jo loco på sikkerhet, og selv om jeg har alle mine papirer i orden, så foretrekker jeg å kjøre på grønt