View Single Post
@knife freak, godt du kommer med kritikk, dette blir avgjørende for at vår ung kriminell lærling ikke blir bøsta!

@Tenag Dette var en super idé! Her har nok TS en karriere mulighet!

andre ideer:

- få en narkis til å rane venene dine, men husk at han/hum kan fine på å beholde pengene så du burde ha dop klart slik at han /hun kommer tilbake som en hund. (vet ikke hvorfor jeg alltid kommer tilbake på å rane venene dine.... =) )
- fine ut hvem som kjører disse bøssene når de er fulle (sikkert kontakt læreren) og snike seg inn i bilen hans/hennes, vente på han/hun fyller på laste rommet med bøssene og enten stikke med bilen selv, eller true han/hun med kniv. (du vil trenge finlandshette)
- utløse brannalarmen på skolen, (etter at alle har levert bøssene.) Husk å være i samme rom som bøssene og gjemt når brannalarmen går. Du får sikkert hjelp av narkisen fra første idé til å utløse brannalarmen. Og når alle har gått ut raner du innholdet i bøsssene. (ta kun sedler da mynter vil forsinke deg på din flykt.)

Skal innrømme at jeg begynner å gå tom for ideer nå, håper bare TS finner en grei løsning og forteller om eventyret sitt.

Her er en kise på hva jeg mente med den falske bunnen. Blir jo brukt til å stjele kredit kort info og lignende så det er nok mulig. Kisa kan også bli brukt til kaffekopp ideen. Ikke la deg demotivere av kniv-freaken, heller bruk tipsa han ga deg til å gjøre en skikkelig kopi (som vist på kisa.)