View Single Post
Jeg tok MDMA 10-15 ganger over 2-3 år. Det høres kanskje ikke så utrolig mye ut men jeg tok alltid store doser. Den nest siste gangen tok jeg 100mg og det var den gangen jeg tok minst. På natten så jeg en demonisk skikkelse i mørket og jeg var redd i en time eller to før jeg klarte å sove (tok stoffet mens jeg drakk alkohol og røyket hasj... Ikke lurt).

Den ene gangen (3. gang jeg tok stoffet) droppet jeg ett gram (yup) på en gang. Turet i flere dager og etter rusen var jeg paranoid i en uke. Jeg trodde musikken broren min hørte på ba han om å drepe meg og jeg så en skygge på veggen i mange dager som flyttet på seg og følgte med på meg hele tiden. Den var heldigvis bare på soverommet mitt, og ikke andre steder. Ikke særlig gøy uansett da... Siste gangen jeg tok MDMA tok jeg to doser (ca. 240 mg til sammen) og det ledet til serotonin syndrom - det verste jeg har gått gjennom noensinne. Les om det hvis du ikke vet hva det er men jeg hadde en alvorlig grad av det og måtte nesten innlegges på sykehus. Egentlig burde jeg lagt meg selv inn meg det ble bittelitt bedre for hver dag som gikk og jeg følte at jeg taklet det på egen hånd. Det holdt med en sjekk på legevakta for meg men for mange andre går det mye verre. Syndromet varte i flere måneder, og jeg ville heller tatt selvmord enn å oppleve dette en gang til faktisk! Fikk også en tilstand som heter akatisi, hvor man ikke klarer å stå eller ligge eller sitte stille. Nettene var spesielt jævlige og jeg hadde også "restless legs syndrome" eller hva det nå heter, som gjorde alt enda verre!

Fint at du tok avgjørelsen om å ta deg en pause. Jeg tenker du burde holde deg unna det i ca et halvt års tid, og så kan du kose deg litt med det igjen senere. Viktig at du kan så mye om stoffet som mulig, for ellers kan du ødelegge livet ditt helt...........

PS: Hold deg til max 150 mg, den dosen er grei. Mer enn det er å gamble med hjernens funksjoner :/
Sist endret av Lykkestjerna; 12. september 2020 kl. 13:28.