View Single Post
Trådstarter
110
Sitat av _abc_ Vis innlegg
gjør den masse unødvendig checks on boot? Kanskje du må endre noen innstillinger i bios, huke av "fast boot"? ikke noe raid controller eller annen hardware som kan forårsake dette?
Vis hele sitatet...
Jeg aner ikke, men tror ikke det. Som sagt så er skjermen helt svart en liten stund før asus logoen dukker opp. Har prøvd både med fast boot enable og disable (Bios), hjelper ikke. Har også prøvd å skru av fast boot i vindows, hjelper ikke det heller. Kan ikke tenke meg hva som evt skulle forårsaket dette av hardware altså, har også prøvd å fjerne de andre to harddiskene for å se om det hjalp, men det gjorde det ikke.

Men det jeg stusser mest over, det er at når jeg kjører userbenchmark så får jeg topp score på alt.

https://www.userbenchmark.com/UserRun/23438427

Sitat av RapTouR Vis innlegg
Kan være mange årsaker, men tenker det abc sier noen settings i bios, hastighet på ram osv, ps ikke rør noe i bios uten at du vet hva du gjør da. men kan være mye annet også. Kan være så enkelt som SSD din bugger
Vis hele sitatet...
Har akkurat samme bios instillinger på denne som på den gamle pc'n, så skal ikke være noe der egentlig.
Tror ikke det er ssd som er årsaken heller da jeg har hatt samme problem med 2 foskjellige disker.
Sist endret av Layzer; 7. januar 2020 kl. 01:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.