View Single Post
haha vil du ha et tilbake?

Sitat av Sally Vis innlegg
Jeg ville nok anbefalt deg alternativ nr to.

Men, det kan ta noe tid før kroppen og så sinnet blir vant med en ny substans. Nå vet jeg ikke nøyaktiv hvor mange ganger du har forsøkt å røyke og på hvilke måter, men jeg vil si at etter 10 ganger, så bør kroppen ha sagt ifra hva den syns.
Mange som prøver joint de første gangene og ikke får noe funk. Men når de prøver bong/vannpipe, så kan det bli helt andre resultater.

Dersom cannabis ikke virker på en person etter 10 gangers bruk, og utstyre, metoden og cannabiset har ok kvalitet, så spørs det om du ikke har enten veldig høy toleranse, eller så kan det være andre grunner. Men det er uhyre sjelden noen er immun eller har så høy toleranse at de ikke kjenner noe. Det tar som regel flere år å bygge opp toleranse tilnærmet 0, og selv da vil en alltid kjenne det.

Men for all del. Ingen vits i å stresse for å begynne å røyke, da cannabis på lang sikt har negative virkninger for veldig mange. Noen opplever til og med kjedelige bivirkninger av kort bruk. Men dersom du er veldig nyskjerrig på rusen i sin sanne form, så ville jeg gjort en del saklig research om brukerutstyr, inntaksmetoder og informasjon om hva som gir hvilken type effekt.

Sammenlign det med alkohol, du drakk nok en del ganger før du hadde kontroll på alkohol og kropp
Vis hele sitatet...
Takk. Ja, jeg har definitivt prøvd på bong. Det var litt bedre i grunn. Men fortsatt ikke den fantastiske opplevelsen mange snakker om. Jeg har prøvd rundt 11 ganger. Menmen, dette var off-topic. Hvorfor legalisere?