View Single Post
Jeg har prøvd å la meg inspirere og motivere av henne og prøvd å gå litt i hennes sko, men jeg fikser det ikke, jeg klarer ikke være sprudlende og energisk. Hun er som en golden retriever, mens jeg er mer en bulldog, haha... Eller utseendemessig er jeg mer en shar pei da med tanke på huden.
Vis hele sitatet...
Nå må jeg være ærlig for å bidra så godt jeg kan, så jeg unnskylder meg på forhånd men tar meg likevel friheten: en fellesnevner her for svarene du gir de som ønsker å bidra er ''jeg har prøvd'', ''det funker ikke'' og ''jeg vet ikke hva jeg skal gjøre''. Dette er ingen kritikk, men ett forslag er å prøve å snu den samtalen du fører meg deg selv i hodet ditt. - Ikke bare er du en fæl bulldog som ikke er pen, velstelt, morsom, søt eller snill, men du er i tillegg dømt til en evighet i denne tilstanden? No honey.

Hvis du hadde vært klar over hvor mye de her ordene, frasene og elektriske impulsene som blir sendt igjennom hodet ditt når du overbeviser deg selv om at det her er en sannhet så hadde du sannsynligvis slått hodet i veggen for å avslutte det hele. - Det var også forbi poenget, men ikke avvis idèene som kommer mot deg nå, har du prøvd så prøver du en gang til og hvis det er sånn at du ser deg rundt i et rom og sammenligner deg med andre til det punktet at du brytes ned så er løsningen: ikke fikser så hardt på egoet ditt, slutt å sammenlign deg med andre, begynn å si til deg selv at du er i en helingsprosess men at du vet at universet har alt å tilby deg så lenge du er mottagelig for det.
Sist endret av Jokke; 15. november 2020 kl. 10:42.