View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Rosander Vis innlegg
Basert på svarene dine så har jeg et spørsmål. Dersom en mann hadde hatt sex med deg og sagt han likte utseendet ditt, hadde du i det heletatt trodd på han?

Spør du meg så virker din egen forakt for egen kropp som et resultat av noe helt annet enn direkte dårlig selvtillit. Det er tydelig at du ikke stoler på andre mennesker og deres intensjoner og det virker som at hovedproblemet faktisk ligger der ett sted.
Vis hele sitatet...
Jeg hadde nok ikke trodd på han, nei. I min verden er jo det umulig at jeg kan bli likt som jeg er.

Stoler ikke på andre, nei. Jeg har vel en grunnleggende følelse om at ingen vil meg godt og at jeg er verdiløs, og at folk dermed vil utnytte meg.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Knulle med noe tøy på? Det kan være skikkelig frekt å knulle noen feks med buksene ned på anklene bakfra, eller noe fancy undertøy, korsetter eller liknende. Og de kan jo du jo ha på hele tiden. Eller hva med den gode gamle å knulle med lyset av? Det er mange muligheter. Neste gang du merker du treffer en som er klar så bare gjør det. Alle trenger gode ligg nå og da. Enten en er singel eller i forhold. Men man må ikke knulle med lyset på.
Vis hele sitatet...
Tanken har absolutt slått meg, men da begynner usikkerhetene om at "tenk om fitta mi er for vid/jeg blir for våt/tenk om han tar på meg der og der og kjenner cellulitter, strekkmerker, hår, løshud, arr", jeg hadde planer om å ha sex med han jeg nevnte i innlegget mitt, og da tenkte jeg at jeg kunne ha klær på, men klarte jo faen ikke det heller. Ble dritnervøs så snart han prøvde å legge hånda et annet sted enn rundt midjen og på skulderen/halsen.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan si meg enig i det. Om noen har en sprudlende personlighet som jeg faller for så spiller det ingen rolle om de er tykk eller tynn lang eller kort. Var sammen med en 3 barnsmor en periode og hun slet kraftig på grunn av lange pupper. Ja de var blitt lange og var ikke store heller men det var jo ikke puppene hennes jeg falt for. Dessverre var det usikkerheten hennes som førte til at det ble slutt. Jeg tente skikkelig på henne, og hun var veldig bra i senga sålenge jeg ikke rørte brystene hennes. Og hun likte å ha t-skjorta på når vi hadde sex. Helt greit for meg. Musa hennes var helt fin og virket som den skulle og hun elsket oral. En stund etter at hun avsluttet så fortalte hun meg at hun ikke turte satse på oss fordi hun ikke trodde jeg kunne elske henne med de lange puppene. Men det ble litt sent det, for da hadde jeg flyttet og jobbet i en annen by. Ta kontakt med han fyren som likte deg, kanskje er det faktisk drømmemannen din og kanskje blir det kjempebra mellom dere. Sex kan du med både fleece jakke og t-shirt på, så kan han stryke og klemme deg så mye han vil.
Vis hele sitatet...
Trist å høre det ikke fungerte mellom dere, jeg kunne lett droppa en fyr av samme grunner. Vet ikke om jeg skrev det men jeg tror kanskje fokuset på utseendet er litt stort ettersom jeg heller ikke har en personlighet. Jeg prøver å være mer sprudlende og positiv og skikkelig glad men jeg får det ikke til. Jeg har prøvd å endre personligheten min i mange år også men har funnet ut at jeg kan ikke endre hvem jeg faktisk er. Alle de negative personlighetstrekkene en kvinne kan ha, de har jeg.

Det mellom meg og han kommer ikke til å skje, jeg syns det er mye bedre at han lever i den tro at jeg er jomfru enn at jeg ser stygg ut naken. Han var dessuten for kjekk for meg, og ja jeg vet man ikke skal sikte for høyt men det var han som viste interesse først og jeg bare slengte meg på..

Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Først og fremst vil jeg si at det er fint du føler at du både kan og burde dele dette, det viser god selvinnsikt og det er alltid ett godt utgangspunkt. Det er kjipt å si at en skal gå inn i seg selv og 'ta ansvar' for det en føler, men det er det svaret jeg har å gi deg. Du har sikkert uendelige ganger fortalt deg selv både at du ikke er god nok og at du er for god for disse tankene. - Hvis ikke, du er definitivt for god for disse tankene - men det som vil hjelpe deg aller mest i lengden er å finn den partneren som du kan slappe av med. Det er ikke mannfolkets feil at du føler det som du gjør, men å ha en trygg relasjon som en byggestein i den opplevelsen du venter på (sex) er vel det sterkeste en kan stille med i første omgang.
Vis hele sitatet...
Jeg prøver hver dag å snu om på disse tankene. For eksempel når jeg ser meg naken i speilet. Jeg observerer og jeg tenker stygge tanker automatisk. Noen ganger, om jeg har en god dag, prøver jeg å peke ut det jeg er delvis/litt fornøyd med og fokusere på det, men dessverre mister jeg fokuset veldig kjapt og det skal ikke mer til enn at jeg ser en annen kvinne - da innser jeg hvor fæl jeg er. Eneste gangene en annen kvinne ikke gjør meg usikker er om hun har 1) skikkelig stygg personlighet eller 2) er svært, svært overvektig. Grunnen er enkel, jeg syns alle andre er så mye penere, så mye smartere, de er snillere, bedre, tøffere. Jeg taper mot alle jeg måler meg mot, og ja jeg burde slutte å sammenligne meg med andre. Dette klarer jeg også i perioder, og da går ting bedre! Men igjen, triggeren er som oftest bare å se andre damer, samt å se andre par, mann og kvinne sammen. F.eks på tik tok eller youtube. Jeg skjønner fort hvorfor mannen er sammen med kvinnen (hun er veldig pen, velstelt, morsom, søt, snill) og innser at jeg er ingen av delene, og da er det rett i kjelleren.

Jeg er ganske sensitiv, skal ingenting til før jeg blir påvirket, kritisk, usikker osv.