View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Her går det bra jammen bra mann.
Får jo ikke til å spille inn en enkel liten film engang jo? Føles som 1932 når eg prøvde å se de greiene.. Kanskje på tide å bare ta en enkel butikkjobb å faktisk komme igang med noe snart?
Langt ifra frekt ment, men virker egentlig som du satser aaltfor høyt med det here prosjekter ditt tom. Har følgt med deg hele veien og ønsker deg virkelig lykke til videre...
Vis hele sitatet...
Det virker ikke som om du har fått med deg taktskiftet den siste tiden.

Jeg er nå åpen for tanken om at det er nettopp som du sier - utenfor rekkevidde. I så fall er det, også som du sier, tid for å komme seg i arbeid.

Men uansett hvor sant det vil vise seg å være så er det neste steget akkurat det samme: Jeg skal kjøre en fullverdig demonstrasjon av prototypen.

Dette vil ikke bare avklare om prosjektet har livets rett i seg selv; det vil i motsatt fall være verdt mer enn en doktorgrad når jeg eventuelt skal søke jobb. Ettersom at fagfeltet jeg er ekspert i ikke eksisterer i Norge blir jeg gjerne nødt til å se til utlandet; eksempelvis NASA og Intel leter kloden rundt på jakt etter folk som kan det jeg kan. Den kompetansen prototypen min beviser vil gjøre meg verdifull nok til at jeg ikke bare vil kunne finne meg en toppjobb - jeg vil også kunne sikre meg fleksitid, varierende stillingsprosent etter kapasitet og øvrige tilpassninger for å sikre bærekraftig arbeidshverdag.

Så bare kjør på med å erklære meg stormannsgal og speedet fra sans og samling; hvis noen vil gjøre det interessant og kjøre et lide veddemål så kan jeg se om jeg finner en hensiktsmessig måte å spørre på noen internasjonale forum om påstanden holder vann.

Igjen; kompetansen finnes ikke i Norge, så her på berget vil nok alle være enig i at jeg burfe tvangsinnlegges til jeg forstår min plass og inretter meg etter janteloven

Angående filmen; den står på 1 FPS fordi jeg sitter på så dårlig hardware at jeg ikke har plass til å spille inn filmer på flere GB. Harn vveldig lite med min kompetanse å gjøre

Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Sprekk på hvilket stoff? Dumt allikevel..

Hold det til denne ene kvelden og gjør som normalt de neste dagene.
Man er ikke tilbake på 0 selv om det føles sånn og man bare vil gi faen!

Hva med en langsom joggetur i 30 minutter som straff i morra? Eller høyere intensitet om formen tillater det

Lykke til mand!
Vis hele sitatet...
Først var det speed, en kvarting. Siden jeg uansett ikke ville få sove, bestemte jeg meg for å ta en jobbnatt - så jeg fikset meg en kvarting med heroin og en kvarting med crystal meth. Ble overjustert og altfor svidd til å jobbe. Skikkelig idiotisk, men ja, jeg gjør som du sier: I morgen blir det treningsstraff. Må aktivere brikken min på treningsstudioet jeg er medlem av, så skal jeg komme i gang med litt pumpoing igjen - for ikke å snakke om Gatefotballen. Den gjorde underverker når jeg var i behandling.
Sist endret av Tøffetom; 30. januar 2020 kl. 02:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.