View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har lest mye av de siste 20-30 innleggene dine, som omhandler dette prosjektet ditt til at du nå er i LAR og skal i behandling(?) Du vil i behandling fordi «du kan chille og søte jenter blir betalt for å være hyggelig med deg», med den innstillingen er du tilbake på kjøret etter behandling. Tidsmessig avstand fra dop gjør ikke noe mirakel, om tankegangen og ditt syn på rusmisbruk vs rusfrihet forandrer seg.

Kommer fra en som har vært i Norges tøffeste behandling, både fysisk, psykisk og emosjonelt.
Vis hele sitatet...
Jeg har møtt deg og en håndfull av brødrene dine. Var minst en av dere på hver plass behandlingen tok meg sist. Var det "veksthusete" dere snakket om, eller hørte jeg feil?

....Teknsik sett hørte jeg vel ikke etter, jeg heller. Ingenting mer patetisk enn folk somhar hatt klippekort på rehab de siste par tiårene og sitter å belemrer grønnskollingene.

Skullle gjerne fortatt på superspurven sin kommentar, men jeg vet at humor og andre vagt EQ-betingete egenskaper er for lengst forsvunnet.

Du sitter vel på rehab nå og titter såvidt innom Freak i pausen fra et eller annet hjernedødt mobilspill. Enda du er for erfaren til å menge deg med de andre og enda de andre bare teller ned til du forsvinner insisterer du på å bedrive solo-aktiviteten dine i TV-stuen. Du følger ikke med, men hvis noen vil se noe annet enn et eller annet elendig gjettespillprogram så blr det månelyst. Nesten like månelyst som når du mimrer om tiden da det var revelje og narkiser ble mannflolk.

Det jeg egentlig skulle si var at det nå er 4 edager siden siste skudd med noe som helst. I dag har jeg fatkisk ikke rust meg på noe som helst utover 30 mg metadon (som er veldig lite). Men røykte en del crystal meth natt til i går, så må nokm ha en dag til under beltet før jeg følermeg klar for å laste ned CLash of Champions og planlegge første sprekk etter rehab.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har lest mye av de siste 20-30 innleggene dine, som omhandler dette prosjektet ditt til at du nå er i LAR og skal i behandling(?) Du vil i behandling fordi «du kan chille og søte jenter blir betalt for å være hyggelig med deg», med den innstillingen er du tilbake på kjøret etter behandling. Tidsmessig avstand fra dop gjør ikke noe mirakel, om tankegangen og ditt syn på rusmisbruk vs rusfrihet forandrer seg.

Kommer fra en som har vært i Norges tøffeste behandling, både fysisk, psykisk og emosjonelt.
Vis hele sitatet...
Sånn FYI; jeg gikk ikke en dag under 20.000 skritt, gikk å trene med 80 i benk og ikke trne mark til å ta 130x4 og dra 200 i mark på 4 mnd. Kondissjonsmessig slo jeg formen jeg var i umder førstegangstjenesten for frøste gang. Jeg begynte å spille fotball, prøvde Yoga, var med på alle turer, alle isbad, så ja; fuck you. Er så lei av å høre folk forsikre meg om at jeg vil feile i bådet det ene og det adnre hvsi jeg ikke innretter meg.

Jeg skal naile dette, jeg skla gjøre det på min måte, og jeg skal skrive historie. Hvor er din?

Sorry det var sjofelt og teit av memg.
Sist endret av Tøffetom; 21. januar 2020 kl. 21:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.