View Single Post
Sitat av Alge Vis innlegg
Har fulgt tråden din en god stund, men jeg skjønner ikke helt hva prosjektet ditt går ut på. Mulig du har skrevet om det og jeg bare ikke har fått det med meg, men kan jeg spørre hva dronen din gjør?

Uten at du trenger å gå så dypt inn på hvordan den fungerer sånn teknisk så lurer jeg bare på hva det faktisk er for noe og hva den gjør? Og hvem vil få bruk for det?
Vis hele sitatet...
Takk for ordentlig og konkret tilbakemelding!

Jeg tror jeg prøver meg på å ta det muntlig. Må bare komme meg hjem.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
De filmene forklarer ikke mye. Det er bare dokumentasjon av teknisk progresjon. Er ikke mange som har noen forutsetning for å vurdere forretningsmessig relevans av noe sånt.

Men det er en resultat av markedsavklaring i samarbeid med profesjonelle rådgivere opp mot aktuell industri.

Det forbauser meg at folk faktisk tror jeg bare har fått en fiks idé som jeg tviholder ved som en annen idiot. Altså hallo. Jeg har ti tusen realiteter jeg heller ville fornektet enn livsretten til dette prosjektet.

Du svarer bare unnvikende og bekrefter gjentatte ganger hvor genial ideen er,
Litt som de andre 100.000 oppfinnere her i landet. Freak av alle steder så prøver du deg, men hva med å overbevise dem som faktisk kan hjelpe deg? Hadde du hatt noen som overhode ser noe potensiale så hadde vel ideen vært snappa opp av produsent for lenge siden. Kor mange tusen sånne udokumenterte henvendelser tro du dem får? Videoen din ser mer ut som du har lekt deg med ett eller annet simuleringsverktøy.
Du fremstår omtrent like troverdig som han "kompisen" min på kjøret , som lover på tro og ære betale tilbake de 200kr han lånte innen kort tid,( men som aldri kan svare på når han får "lønn")
Gi oss mer info om hva du mener du har funnet opp, om du har noe som helst å komme med uten om svada jada manjana.

Forøvrig stor tommel opp for att du prøver ta tak i livet ditt nå, det er er sterkt gjort. forsett sånn.
Vis hele sitatet...
Hva i all videste verden skulle jeg tjene på å lure dere ved å påstå ting som umulig kunne vært tilfellet uten at konkret dokumentasjon var tilgjengelig?

Her er video av playback av sensordata ved Småpudden. Der er det en hevebro som senkes akkurat under testing. Å lage en simulering med statisk kart med et slikt detaljnivå ville vært umulig for meg i seg selv, å faktisk legge inn dette elementet villle doblet utfordringen uten noen som helst hensikt.

https://www.youtube.com/watch?v=GpUt...ature=youtu.be

Alt jeg påstår som ville kunne dokumenteres, kan dokumenteres. Naturligvis vil ikke dette tilsi at jeg legger alt ut som "TøffeTom". Hvis noen av relevant grunn er mer enn halvveis nysgjerrig er det bare å ta kontakt for å få oversendt dokuemntasjon.

Forøvrig så "prøver" jeg meg ikke, jeg "øver" Formålet mitt er ikke å komme noen vei via Freak, jeg lodder bare stemningen og prøver å bli flinkere til å kommunisere essensen av prosjektet effektivt. Som vi ser så er dette noe jeg er jævlig dårlig til.
Sist endret av Myoxocephalus; 12. januar 2020 kl. 22:52. Grunn: quotefix