View Single Post
Ræva di lukter...
r0s3's Avatar
32
--- Hvilken ---
The Black Goat Motorcycle Club

--- Hva ---
Amazon: In the heart of the Arizona desert sits Tribes Memorial Hospital. Quiet. Isolated. The perfect place for the Black Goat Motorcycle Club to settle an old score. As the hospital staff struggles to survive the night, they come to understand that the real threat, an evil both ancient and hungry, may be trapped inside with them.

--- Hvorfor ---
Den er laget av Jason Murphy, co-host av The Modern Rogue på YouTube. Fant ut av det etter jeg ble patron for dem på patreon, og snakket med Jason personlig på Discord. Jeg så litt på coveret, og spurte Jason litt om hva boken handler om, og hva jeg bør forvente når jeg leser den. Sold!

--- Hvordan ---
Boken var ganske bra. Dette er første boken til Jason Murphy, og hadde noen få skrivefeil, men den var action-packed og veldig interessant å lese. Som han sa selv på Discord, så kommer det til å være mye vold i dyp detalj, noe som jeg fant ut av mens jeg leste. Fra å ha øyet til en person presset inn med en tommel, så dratt bortover bakken i den tilstanden, til en liten jente som blir skutt hodet av med en hagle. Boken passer kanskje ikke for alle, men den var veldig bra til og med når det ikke var masse blod og gørr.
Sist endret av r0s3; 15. juli 2018 kl. 15:04.