Tråd: DMT-tråden
View Single Post
Hei sann!

For et par uker siden fikk jeg tak i DMT. Jeg hadde 3-4 anledninger hvor jeg røyket dmt i relativt små doser. Jeg sier dette fordi jeg opplevde ikke noe særlig visuals eller nådde breaking punkt. Det var bare en gang hvor jeg opplevde at dybdesynet mitt ble forandret og fargene i mine omgivelser ble sterkere. For en uke siden røyket jeg DMT og som vanlig i etterkanten var jeg ikke i stand til å tenke. En time senere inntok jeg to redbulls med totalt 160 mg med koffein. Jeg fikke kort tid etterpå noe som kan sammenlignes med panikkanfall. Jeg klarte å kontrollere det og brydde meg ikke så mye om det siden jeg ikke var i realiteten kjent med panikksymptomene. I dagene etterpå fikk jeg en intens hodepine og jeg var utrolig sensitiv mot lyd. Tinnitus var betraktelig mer merkbar.


Jeg fikk dårlige tanker og var engstelig at jeg at skadet meg. Det var så ille faktisk at jeg oppsøkte akuttpsykiatrien for se om jeg hadde psykose. Det hadde jeg ikke ifølge legen. Jeg fortalte han at jeg duppet inn og ut av meg selv de siste dagene og hver gang jeg hadde intens hodepine følte jeg meg ikke som meg selv. Han nevnte at det kan ta uker for du brer inn og ut av denne tilstanden. Han fortalte meg også at selv om stoffet er fjernet fra kroppen, vil det ikke tilsi at effekten av stoffet er borte. Jeg føler meg rar i hodet og innhenting av lagret informasjon i hodet fungerer ikke like optimalt som tidligere. Jeg føler slik ca halvparten om dage før jeg kommer tilbake igjen til meg selv resten av dagen. Noen ganger kan dette være morgen og andre ganger kan det være kveld. Ord på skjermen flyter fram og tilbake. Det virker som om synet mitt også er blurry og er ikke i stand til takle raske forandringer fra et punkt til et annet punkt.

I de tider hvor jeg er meg selv fungere jeg bra. Ordene virker ikke som om de flyter fram og tilbake, hvis jeg ikke fokuserer på det. Tinnitus høres ikke så godt og hukommelsen er iallefall bedre enn den dårlig perioden. Kognitiv forståelse er også bra.


Har noen opplevd lignende? Jeg skal besøke fastlegen min for en utredning og be om en time hos psykolog. Jeg har definitiv stoppet med all form av rus inkludert koffeinholdige drikker. Jeg innser nå at jeg ikke har gitt den dype respekten DMT fortjener og det var dumt. Jeg har virkelig lært en lekse.

EDIT: Må også tillegge at jeg hadde en opplevelse med DMT for et år siden. Det var en opplevelse preget av mye visuals, men i perioden etterpå gikk det helt fint.
Sist endret av Mcquinn; 31. mai 2015 kl. 22:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.