View Single Post
Sitat av Stridig Vis innlegg
Kommer med et annet innlegg, alt her ble feil. Det skulle kun betales renter på lån nr 1 og lån nr 2 skulle betales på 20 år.
Vis hele sitatet...
Da har du jo allerede avtalt dette og ser da ingen poeng med tråden i det hele tatt. Men en må jo faktisk ordne en avtale før den er i boks. For det første er det ingen som gir avdragsfrihet på ett boliglån med så mye belåning i 20 år. Bare dette viser til at du bagatelliserer problemene dine ved å finne på fiktive løsninger som ikke finnes der ute.

Det er ikke for å være negativ men det handler heller om å være realist. Noe en absolutt ikke er når en holder på å gamble. En tror bare alt skal løse seg og alt går bra og vrir og vender på alt for at det ikke skal se så ille ut som det er, og en mister alt økonomisk sans/fornuft. Du kan ikke sitte å lage avtalene for deg selv og regne med at dette går i boks. Du kan gjerne skissere en avtale du vil inngå ja og høre med motparten hva de kan gå med på, men det forutsetter nesten at det en har skissert er noenlunde reelt å oppnå.

Jeg håper av hele mitt hjerte at alt ordner seg for deg. Både på den økonomiske fronten og at du blir kvitt spilleproblemet du har. Dette er noe drit å slite med og en blir en helt annen person, som en absolutt ikke har lyst til å være. Blant annet at en bagatelliserer de fleste økonomiske problemer, og en løgn erstatter en annen for å dekke over ting.

I stedet for å sitte her på forumet så heller gjør noe aktivt for å forsøke å få til en avtale på gjelden, nå har du jo fått endel forslag her i tråden så er det opp til deg hva du vil gjøre med det. Når det kommer til spillingen er jeg litt usikker på hvilken hjelp det går an å oppdrive bortsett fra GA. Vet av en som går på møter der en gang i uken. Kanskje noe å vurdere?

Som sagt så ønsker jeg, og regner med de fleste andre her i tråden, deg alt godt. Kom gjerne med oppdatering på hvordan det går med deg
Sist endret av Jens1; 10. april 2019 kl. 10:02.