View Single Post
Sitat av xavi0n Vis innlegg
sprang fra 3 politimenn her i tromsø en gang..... satt i skogen i en helvtime mens de leita.. skalv av adrenalin
Vis hele sitatet...
Hvor i Tromsø? Hva hadde du gjort?

Sprang fra snuten engang, når vi var på en overloada fest med sykt mange folk... huset var bokstavelig talt fult!
Uansett, naboene i nabolaget hadde ringt å snitcha med at det var mye bråk å festing.

Jeg var akkurat gådt ut på verandraen for å ta meg en sigg når snutn kom, jeg hoppet utfor verandraen med en røyk i kjeften å en sprit flaske i handen.. Verandran var ca 2 meter høy så jeg lå bare å hevet etter pusten etterpå! Mens jeg ligger å hever etter pusten kommer en politi kjerring å sir "Legg deg på magen!" som om jeg var en hardkrimminell fan. Jeg var halveis dritings så jeg fant ut at jeg skulle springe fra henne, jeg hoppet ut i busken å over til naboen å gjømte meg under en båt som lå på plenen! Vet ikke helt hvor hu blei av men jeg kom meg iværtfall unna!

Ca 30min - 1time etterpå gikk jeg tilbake til huset hvor vennene mine var, de sa snutn hadde lastet full 2 biler av ungdommer..

Hadde egentlig ikke gjort noe galt jeg var bare 14år å viste ikke bedre ^^,